Foto's! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annelien Prins - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annelien Prins - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: Annelien

Blijf op de hoogte en volg Annelien

14 Januari 2010 | Verenigde Staten, New York

Daar ben ik weer, met de foto’s!! Super leuk om de reacties op mijn vorige bericht te lezen (daar staan nu de foto's van de afscheidsborrel). Miran, don’t worry…, die lange berichten die komen vast nog wel… tot je er flauw van wordt, hahaha. Gisteren was ik echt te moe voor een uitgebreid verslag, maar wilde toch even laten weten dat we veilig aangekomen waren.

Vandaag hebben we door New York gelopen. Wauw wat een immense stad! Het is precies zoals op tv! :-D We zijn op Times Square en Broadway geweest. We hebben door ‘Friends’-achtige wijken gelopen en zijn bovenin de Empire State Building geweest. Prachtig uitzicht over de hele stad! In New York ligt trouwens geen sneeuw, maar het is/voelt wel erg koud (vooral als er even geen beschutting van gebouwen is). Gelukkig scheen het zonnetje vandaag, dus dat maakte veel goed.

We gaan nu even een hapje eten en een filmpje pakken (oja, en die taxi-centrale nog bellen…). De komende dagen gaan we o.a. nog naar Central Park, Ground Zero en natuurlijk het Vrijheidsbeeld. We blijven hier nog t/m het weekend.

Friso en ik reizen maandag naar Ithaca, waar Fries direct met z’n studie begint. Ik zal hier nog een paar dagen blijven en vervolgens doorreizen naar Washington D.C., waar ik bij Aantink (is oud-klasgenoot van mij en de zus van Aanyoung) kan logeren, super!! Misschien dat ik daarna nog even terugreis naar New York om mijn Fripsie nog weer even te zien voor ik naar het zuiden reis, maar dat zien we nog wel.

I will keep you posted!

XXX

  • 14 Januari 2010 - 06:48

    Rudy:

    Jaaaaa! 't Is echt! Leuke foto's. Geniet! xx

  • 14 Januari 2010 - 07:53

    Tirz@:

    Jeej... wat een verassing! Voor de werkdag begint eerst even op internet en wat is er nou leuker om de werkdag te beginnen met een bericht van jou .....

    Ziet er super uit!

    Veel liefs

    Tirz

  • 14 Januari 2010 - 07:55

    Nathalief:

    Mooie foto's Annelien NEW YORK NEW YORK
    Geniet ervan daar te zijn. Liefs Nat

  • 14 Januari 2010 - 08:06

    Jolanda:

    unbelievabubble, maandag nog hier en nu tussen de skyscrapers. die eekhoorn is niet de enige die klein lijkt tussen die reuzen.

    geniet er van!

    Jolanda

  • 14 Januari 2010 - 08:28

    Zusje:

    Ooow, leuk hoor! New York past jullie wel.

    Kusje zusje

  • 14 Januari 2010 - 09:45

    Miranda:

    hahaha, als je met deze frequentie korte verhaaltjes tikt, ben ik ook blij :) Fantasische foto's: I like concrete tooooo!!!!! have fun lief en succes met afscheid nemen!! Kusje

  • 14 Januari 2010 - 09:47

    Sander:

    Duidelijk top foto's. En meer dan terecht ook dat jullie al die leuke activiteiten gaan doen.
    Geniet nog ff met elkaar nu het nog kan. Want dat is voor iedereen leuk.

    ciao en kus,

  • 14 Januari 2010 - 11:55

    Laurus:

    LIEF!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat eekhoontje! (als ja dan toch een souvenirtje meeneemt voor me..... :-))
    Erg spectaculaire foto's hoor! Ik moest ook maar eens gaan nadanken over een tripje naar NY. Wat een inmense, onwerkelijke stad! Het lijkt mij een mooie start van je avontuur!
    Geniet ze!

    Liefs Laura

  • 14 Januari 2010 - 13:30

    New Born Mum:

    Hey lieve An,

    Zo jammer dat de bevalling op zich liet wachten en dat je onze kleine man niet hebt kunnen bewonderen. Ik zal je zeker via mail op de hoogte houden. Miss een x skype?

    Via deze weg wil ik jullie heel veel plezier wensen in NY. Geniet nog lekker van elkaar. Ben benieuwd naar je avonturen!!

    Liefs Arlet

  • 14 Januari 2010 - 15:14

    Dorien:

    Als je Joey of Chandler ziet, doe ze de groeten!
    ;) x

  • 14 Januari 2010 - 15:55

    Mireille:

    Zo te zien heb ik toch echt wel een leuk gezellig feestje gemist :-( Grrrr, die sneeuw!
    Wat een mooie foto's van New York, lekker helder weer en de zon.
    ENJOY!!

    xx


  • 14 Januari 2010 - 16:08

    Jannie:

    Hallo Annelien en Friso wij wensen jullie een hele goede reis en studie. We gaan het allemaal weer volgen! Veel plezier groeten en xjes van bert jordi ellen en jannie.

  • 14 Januari 2010 - 19:01

    Heidi :

    He Annelien gave foto's en nog veel plezier

  • 16 Januari 2010 - 11:13

    Nienke:

    Hey leuke Annelien,

    Sorry voor mijn late reactie maar ziet er helemaal gaaf uit die fotos!! Helemaal geweldig dat je deze kant ook op gaat komen...
    Trouwens hoop dat het eind februari is, dat ik mijn eerste kindje ter wereld gaat zetten....niet in maart. We zullen met smart op je wachten..;-)
    Hoop dat we deze week nog ff kunnen skypen maar eerst maar eens volop genieten!!

    Dikke zoen Nienke


  • 16 Januari 2010 - 12:47

    Doriene R:

    Hoi Annelien, kreeg je link van Nathalie door en heb net je verslagen en foto's gezien! Inderdaad vreemd dat je maandag nog op het werk was om afscheid te nemen en je nu inmiddels al een beetje gesetteld bent in New York. Have lots of fun daar samen en bij het ontmoeten van nieuwe plekken en mensen. Ga je reisverhaal zeker volgen! Groetjes Doriene

  • 17 Januari 2010 - 19:30

    Nathalie J:

    He annelien,

    Verrassing! Leuke foto's, kan ook niet anders in zo'n stad he! Liefs nat

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelien

Op deze website staan verslagen van mijn verblijf in de Filipijnen. Tevens staan er verslagen van mijn reis door Noord & Zuid Amerika (2010) en Australië & Nieuw Zeeland (2004/2005) + verwijzingen naar andere reizen die ik gemaakt heb.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 87477

Voorgaande reizen:

05 Januari 2012 - 02 Augustus 2013

Filipijnen

12 Januari 2010 - 25 Juni 2010

Noord en Zuid Amerika

01 Mei 2008 - 19 Mei 2008

China

29 Juni 2007 - 21 Juli 2007

Mexico

10 December 2004 - 24 April 2005

Australië en Nieuw Zeeland

Landen bezocht: