And so it begins... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Annelien Prins - WaarBenJij.nu And so it begins... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Annelien Prins - WaarBenJij.nu

And so it begins...

Door: Annelien

Blijf op de hoogte en volg Annelien

13 Januari 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Jaaaaa, Friso en ik zijn aangekomen in New York! Het avontuur is begonnen! We hebben een erg goede vlucht gehad. Ondanks vertraging bij vertrek (de politie kwam het vliegtuig binnen om iemand van de vlucht te halen…) kwamen we 10 minuten eerder aan dan gepland! Het vliegtuig was niet helemaal vol. Ik kon uitgestrekt over 3 stoelen liggen en heb zelfs een paar uur geslapen (dit lukt me normaal gesproken noooit).

Ook de bagage-check viel enorm mee. Het personeel was zelfs erg opgewekt en vriendelijk! We zijn trouwens wel opgelicht door de taxi-chauffeur. Hij liet ons het bedrag per persoon betalen. Toen ik dit checkte bij de hotelreceptie, bleek mijn vermoeden te kloppen… We hebben dubbel betaald! Ik heb gelukkig foto’s genomen vanuit de taxi en we hebben dus het nummer van de auto. Op aanraden van de receptie gaan we morgen naar de taxi-centrale bellen om ons geld terug te krijgen. Nu gaan we eerst lekker slapen!

Onze hotelkamer is prima. We zitten in hartje Manhatten en ik kijk op dit moment naar de Empire State Building… Ik zal morgen wat foto’s op de site zetten, ook van ons afscheidsfeestje van afgelopen zaterdag. Friso en ik vonden het geweldig dat er –ondanks het slechte weer – zoveel mensen waren! Iedereen bedankt voor de gezellige aanwezigheid, leuke cadeautjes, vele telefoontjes en lieve berichtjes!!
Ik plaats snel weer een update, daaaag!

XXX

  • 13 Januari 2010 - 07:36

    Tirz@:

    Ha Lientje!

    Fijn om te horen dat je goed bent overgekomen! Ga lekker samen genieten van New York, dan ga ik zo maar weer eens hard aan het werk :-(


  • 13 Januari 2010 - 08:17

    Rudy:

    Hey Anne, goed bericht! Enjoy your trip; ik ga je volgen...

  • 13 Januari 2010 - 08:25

    Laurus:

    HELA!

    Dat begint als een leuk en spannend avontuur! En gelukkig hebben jullie een veilige reis gehad! Gelukkig laten jullie je niet op je kop zitten! Stelletje boeven! Uiteraard wacht ik met smart op de foto's. Dat belooft wat! Wat staat er verder op de planning?
    Ik vond het een erg geslaagd afscheidsfeestje!!! Had een beetje een zwaar hoofd de volgende dag :-)

    Zo te lezen is het daar ook aardig koud! Hier was het vanochtend op mijn fietsje, -4 graden, brrrrr......

    Tot horens!

    Groetjes Laura

  • 13 Januari 2010 - 09:24

    Dorien:

    Klinkt erg goed,
    ik verwacht vele leuke en spannende verhalen.
    Take care of yourself and have fun!!!
    tot de volgende bericht!

  • 13 Januari 2010 - 10:12

    Nathalief:

    Yes jullie zijn in the big apple! Nu gaat het allemaal beginnen :-) Geniet ervan en pas goed op jezelf en elkaar! Wel raar lijkt me, maandagavond fietste je nog op je fietsje door Deventer en was je voor je afscheid op het werk en deed je boodschapjes bij de AH en nu: New York! Dikke kus Nathalief

  • 13 Januari 2010 - 10:48

    Lotte:

    Het avontuur is begonnen! Heel veel plezier!!

    XX Lotte

  • 13 Januari 2010 - 10:56

    Reempje:

    da shizzle!
    kusje!

  • 13 Januari 2010 - 12:50

    Mamsie:

    Hallo mijn lieve, lieve
    Annelien.
    Fijn dat je goed bent aangekomen en nu een paar dagen samen met Friso genieten ven New York. We volgen je.
    Liefs Trijnie en Jan Willem

  • 13 Januari 2010 - 13:36

    Mireille:

    Hey Annelien,

    fijn dat jullie veilig zijn aangekomen in the big city, New York! Geniet nog even lekker met z'n tweetjes!

    HAVE FUN AND ENJOY!!!

    liefs Mireille

  • 13 Januari 2010 - 14:16

    Miranda:

    hey lieve snoetjes!! you arrived!!! haha en meteen als een echte dutchy op je geld zitten, gelijk heb je!!

    Ben eigenlijk langere verhalen van je gewend; was al met een kop thee ervoor gaan zitten en dacht heeeeeeerlijk een half uur studie ontwijkend gedrag te kunnen vertonen. :( en toen zag ik dit korte verhaaltje! Heb het nu maar heeeeeeeeel langzaam gelezen! hihi!!! Lieverds, enjoy en neem die taxi-driver te grazen, het loeder!!

    Ps, jullie partij zaterdag was fantastisch...love you!

    dikke kussen voor jullie


  • 13 Januari 2010 - 15:44

    Petra:

    Hi!

    Fijn dat jullie goed overgekomen zijn!!!
    Nu gaat het idd beginnen!!
    Heel veel plezier en ik wacht al op het volgende bericht:)!

    Liefs Petra

  • 13 Januari 2010 - 17:30

    Marije Z:

    Lieve Annelien,
    't Is dus helaas niet meer gelukt om elkaar te meeten, maar dan houden we wel via mail contact!
    Heel veel plezier en ben benieuwd naar je avonturen straks!
    x Marije

  • 14 Januari 2010 - 12:03

    Trijnie En Betsie:

    Hallo An, hoe is het?
    We zitten samen je foto's te bekijken.
    Alles goed? Groetjes

    Mamsie en Betsie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelien

Op deze website staan verslagen van mijn verblijf in de Filipijnen. Tevens staan er verslagen van mijn reis door Noord & Zuid Amerika (2010) en Australië & Nieuw Zeeland (2004/2005) + verwijzingen naar andere reizen die ik gemaakt heb.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 87483

Voorgaande reizen:

05 Januari 2012 - 02 Augustus 2013

Filipijnen

12 Januari 2010 - 25 Juni 2010

Noord en Zuid Amerika

01 Mei 2008 - 19 Mei 2008

China

29 Juni 2007 - 21 Juli 2007

Mexico

10 December 2004 - 24 April 2005

Australië en Nieuw Zeeland

Landen bezocht: