Nog een week... - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Annelien Prins - WaarBenJij.nu Nog een week... - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Annelien Prins - WaarBenJij.nu

Nog een week...

Door: Annelien

Blijf op de hoogte en volg Annelien

05 Januari 2010 | Nederland, Deventer

Hallo lieve familie, vrienden, collega´s en ex-klasgenoten,

Ja ja, over een week dan is het zo ver! Als het goed is zitten ´mijn leukste leukie´ en ik dan rond dit tijdstip (22:15) in het vliegtuig richting ´the Big Apple´! SPANNEND!!! Afgelopen donderdag had ik m'n laatste werkdag bij het WERKbedrijf.

Vreemd hoor, om tijdelijk helemaal te stoppen met m´n werk, maar ik weet zeker dat ik alles in goede handen achter laat... Vandaag heb ik m´n laatste paardrijles gehad en nu komt steeds meer het besef dat ik daadwerkelijk voor een klein half jaartje uit Nederland weg zal zijn...

Deze week zijn Friso en ik bezig om onze kasten en planken leeg te ruimen voor Laura, zij past de komende 5,5 maand op ons stulpje. Ook dat is een hele zorg minder! De meeste zaken zijn nu wel zo’n beetje geregeld en ik kan nu gaan beginnen met inpakken van m’n bagage. Heb twee geweldige tassen van mijn ouders gekregen, waar lekker veel in kan en die makkelijk te vervoeren zijn! Ondanks dàt is mijn goede voornemen voor dit jaar: Mijn tassen zo efficiënt mogelijk inpakken en vooral niet te veel kleren meenemen… Hahaha, dat wordt nog een behoorlijke opgave!

Aanstaande zaterdag (vanaf 20:00) geven Friso en ik een afscheidsborrel voor jullie allemaal bij het nieuwe cafe ´Djuuls´ (er staat nog ´de Baron´ op de ruiten en voorheen heette het ´de Kachel´ )! Ook zie ik gelukkig de meeste collega´s nog even op 11 januari bij de nieuwjaarsborrel. Naar beiden kijk ik heel erg uit! Al moet ik zeggen dat ik ook wel een beetje op zie tegen het afscheid... Ik hou me elke keer maar voor dat een half jaar zo voorbij is.., maar aan de andere kant wil ik juist ook zo lang mogelijk genieten van m’n verblijf in het buitenland! ;-)

Via deze weg probeer ik jullie zo veel mogelijk op de hoogte te houden. Heb nu ruimte op mijn website voor zo’n 500 foto’s, dus ga m’n best doen die zo snel mogelijk te plaatsen! Als je bij ´Menu´ op ‘Reis’ klikt vind je nog wat algemene informatie (zoals aanleiding en huidige stand van zaken). Ik hoop dat jullie mij ook een beetje op de hoogte willen houden van het reilen en zeilen in Nederland, alvast bedankt!

Tja, de Elfstedentocht ga ik waarschijnlijk missen dit jaar! Lijkt me echt geweldig om dat na zo veel jaar van dichtbij mee te maken… Nou ja, je kunt niet alles hebben he?

:-D

  • 06 Januari 2010 - 08:38

    Renske Kuiper:


    Hoi Annelien,

    Ik wist niet precies wanneer je weg gaat, dus heb even op je site gekeken.
    Nog een weekje dus.
    Leuk dat je het thuisfront op deze manier op de hoogte houdt!
    Dat heeft m'n broer ook gedaan.
    Inderdaad een spannende reis! Heel veel plezier gewenst.
    Ga je vanavond ook nog voor de laatste keer naar Tai Chi?

    Gr. Renske


  • 07 Januari 2010 - 12:05

    Tamara:

    Heel dapper dat je zo een half jaar op reis gaat.
    Ik ga je zeker volgen.
    Veel plezier en pas goed op jezelf!

  • 08 Januari 2010 - 18:37

    Hans:

    Hallo Annelien,

    Via deze weg wil ik je alvast een fijne reis toewensen! Morgen kunnen we er helaas niet bij zijn.

    Groet,
    Hans en Irma.

  • 12 Januari 2010 - 06:56

    Eveline:

    He Annelien,

    Ben zwaar jaloers op je! Stoer dat je het gewoon doet, voor een half jaar een sabbatical nemen!!
    Ga je iig volgen via deze website en indien er de elfstedentocht komt zal ik foto's sturen!

    Succes met de reis, geniet enne waarschijnlijk kom je met 3 koffers terug ;-)
    x

  • 12 Januari 2010 - 15:50

    Mariët:

    Hoi meid,

    op dit moment waarschijnlijk al hoog in de lucht op weg naar avontuur. Save flight in ieder geval en tot gauw horens via je verslagen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelien

Op deze website staan verslagen van mijn verblijf in de Filipijnen. Tevens staan er verslagen van mijn reis door Noord & Zuid Amerika (2010) en Australië & Nieuw Zeeland (2004/2005) + verwijzingen naar andere reizen die ik gemaakt heb.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 87472

Voorgaande reizen:

05 Januari 2012 - 02 Augustus 2013

Filipijnen

12 Januari 2010 - 25 Juni 2010

Noord en Zuid Amerika

01 Mei 2008 - 19 Mei 2008

China

29 Juni 2007 - 21 Juli 2007

Mexico

10 December 2004 - 24 April 2005

Australië en Nieuw Zeeland

Landen bezocht: