Bijna weg..... - Reisverslag uit Balkbrug, Nederland van Annelien Prins - WaarBenJij.nu Bijna weg..... - Reisverslag uit Balkbrug, Nederland van Annelien Prins - WaarBenJij.nu

Bijna weg.....

Door: Annelien

Blijf op de hoogte en volg Annelien

07 December 2004 | Nederland, Balkbrug

Aanstaande vrijdag is het zover!!!
Dan vlieg ik om 13:15 naar AUSTRALIË, met een stop-over in HongKong. Zondag rond 12 uur smiddags kom ik aan in Sydney (voor jullie is het dan nog 2 uur snachts). Volgens mijn planning ga ik dan eind januari van Brisbane naar Auckland in Nieuw-Zeeland en eind maart weer van Christchurch terug naar Melbourne en eind mei van Perth terug naar Nederland. In die tussentijd hoop ik van alles te zien en ik denk ook niet dat ik me helemaal aan deze planning zal gaan houden… maar we zullen wel zien. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in.

Vorige week was ik nog gewoon aan het werk en toen besefte ik nog niet echt dat ik al zo snel weg zou gaan, maar nu ik druk bezig ben met voorbereiden begint het wel een beetje te komen!! Mijn lieve zusje zit nu ook in Sydney en ik heb heel erg veel zin om haar weer te zien en te knuffelen! Het schijnt daar ook rond de 30 graden te zijn, dus dat is wel erg aangenaam. Ik vier m’n verjaardag, kerst en oud&nieuw dus een keer midden in de zomer. Eens een keer wat anders…!

Afgelopen vrijdag ben ik verhuisd uit Deventer en vanavond ga ik daar nog (voorlopig) voor de laatste keer naar toe om afscheid te nemen….. Zondag heb ik al een afscheidsfeestje gehad bij m’n ouders en bij deze wil ik iedereen bedanken voor de cadeautjes en de financiële steun (kan ik heel goed gebruiken)!! Stel dat je nou geen afscheidscadeautje hebt kunnen geven en je wilt dat toch heeel erg graag nog doen… geen nood, dan kun je me foto-ruimte cadeau doen, zie hier links van dit stukje :-)

Het was eigenlijk m’n bedoeling om nu eventjes een klein stukje te schrijven, maar tis toch een iets langer verhaal geworden… maar ach, jullie zijn niet anders van mij gewend, toch? …bladiebladiebla… Eén voordeel: jullie kunnen het nu tenminste in jullie eigen tempo lezen, haha! Nou ik ga snel verder met de voorbereidingen. Er moeten nog wel wat dingetjes gebeuren voor ik met een gerust hart het vliegtuig in kan stappen. Jullie horen (of eigenlijk lezen) nog van mij!
Daaaaag!!!

  • 07 December 2004 - 11:24

    Tirz@:

    Heeeeeeee Pienes,
    heb ik gelukkig toch de eer om als eerste een berichtje achter te laten op je site ;)

    Gelukkig zie ik je a.s. vrijdag nog!ennnnnn....dan moet ik het voorlopig een tijd zonder je doen! Bij deze wens ik je alvast heel veel plezier. Laat ons hier maar lekker achter je en geniet van de aankomende tijd!


    BIS FREITAG!

    Liefs Tirz


    tot vrijdag!

  • 07 December 2004 - 12:17

    Angelique:

    Meis, ik wens je echt super veel (ontdekkings)plezier! Pas goed op jezelf, ben benieuwd naar je verhalen...

    Dikke kus, je ex-huisgenootje

  • 07 December 2004 - 13:48

    Lodewijk Witteveen:

    Hallo Annelien,

    Vanuit Deventer alvast een hele goede reis en een geweldige tijd toegewenst, daar Down Under. Geniet er van, fijne feestdagen en alvast gefeliciteerd. Enneh, dat kleine stukjes tekst vaak wat langer worden was ik al gewend van je.

    Hartelijke groeten,

    Lodewijk

    PS:ook hartelijke groeten van Wieke Ankersmit.

  • 07 December 2004 - 15:42

    Wibo:

    Heeey

    Wibo hier!!
    Heel veel plezier!! Zo te horen heb je een druk programma. Ik zelf ben ook in Nieuw Zeeland geweest en geloof me er is van allles te beleven!! Als je nog een paar leuke tips wil dan vraag je aan Frips maar het email adres. Maar waarschijnlijk kom je tijd te kort en vind je al snel je eigen weg.
    Veel liefs en een dikke kus

  • 07 December 2004 - 17:34

    Kas!:

    Pienemansje, wat leuk dat ik je avonturen kan lezen!! Ben benieuwd! X

  • 08 December 2004 - 02:49

    Will:

    Jeetje mineetje, t is nog steeds een beetje onwerkelijk dat je straks ineens voor m'n neus staat.. Maar zooo leuk!!!
    Je gaat t geweldig vinden hier, I'm sure!! Tot volgende week lieve Tralalalientje!!
    Kusje zusje

  • 08 December 2004 - 02:51

    Will:

    Volgende week? Eind deze week zelfs.. Gosh, gaat zo snel! Tot zondag!
    Nog een kusje zusje

  • 08 December 2004 - 02:54

    Will:

    En vergeet niet dropjes voor me mee te nemen!! (En pepernoten als ze dr nog zijn.. stukje oude kaas zou wel lekker zijn.. mn zwarte broek die je stiekem al ingepikt hebt, een spijkerbroek, wat shirtjes, en een knuffel van papsie en mamsie...oooh..

  • 08 December 2004 - 13:30

    Tom:

    He Annelien, veel plezier in Australie! Mocht je Rudmer (& Marjon) tegenkomen doe ze de groeten!

  • 08 December 2004 - 18:00

    Friso:

    Heyyy Leukie, heel veel plezier Down Under, geniet er lekker van samen met je zusje...een half jaartje de mooiste, raarste en leukste dingen meemaken, wat een heerlijk vooruitzicht...hou ons op de hoogte...Deventer zal je missen!!!

  • 08 December 2004 - 19:13

    Mirannieeeeeee:

    Lieve, lieve lieve schat!!! Ik ga je zo missen....Ik g je heel hard volgen!! Maar goed, ik zie je over 10 minuten....en dan even heel veel afscheidsknuffels geven!!! Dikke x op je leuke hoofd

  • 09 December 2004 - 12:32

    Willem:

    Oh Annelien,
    Wat wordt het stil in huis.
    WE gaan je missen net zoals de rest van deventer.
    Goede reis en hou ons op de hoogte.
    doei willem

  • 09 December 2004 - 17:21

    Marianne:

    Ik ken je nu bijna 24 jaar...wat worden kleine meisjes toch snel groot he :P
    Morgen ga je voor een half jaar op reis :D Ik wens je heel veel plezier en succes!! Ik ga je volgen via deze site, en misschien af en toe een brief, net zoals vroeger :)
    Have fun girl!
    Dikke kus Marianne

  • 10 December 2004 - 15:18

    José Casagrande:

    Hey Annelien, ken je me nog?? Kreeg gewoon een berichtje dat jij wegging. Ik hoop dat je daar het geluk vind dat je bij niet kon vinden(op de chat). Maar het is echt gaaf daar mn niggie heeft een hoeleboel daar beleeft! Nou.uuh..MZZLPK!

  • 10 December 2004 - 21:43

    Mamsie:

    Lieve Ann,
    Wij hopen dat je een hele leuke tijd tegemoet gaat.
    Pas goed op je spullen, maar nog belangrijker pas goed op je zelf. Doe je zus een dikke kus van ons. Lots of love Mamsie en Papsie

  • 12 December 2004 - 21:31

    Marije:

    Lieve Lientje,
    Leuk om nu ook jouw website te zien! Ik hoop dat er veel foto's op komen te staan, zodat we precies kunnen zien wat je allemaal beleeft. We'll keep in touch! Take care, Marije xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelien

Op deze website staan verslagen van mijn verblijf in de Filipijnen. Tevens staan er verslagen van mijn reis door Noord & Zuid Amerika (2010) en Australië & Nieuw Zeeland (2004/2005) + verwijzingen naar andere reizen die ik gemaakt heb.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 87446

Voorgaande reizen:

05 Januari 2012 - 02 Augustus 2013

Filipijnen

12 Januari 2010 - 25 Juni 2010

Noord en Zuid Amerika

01 Mei 2008 - 19 Mei 2008

China

29 Juni 2007 - 21 Juli 2007

Mexico

10 December 2004 - 24 April 2005

Australië en Nieuw Zeeland

Landen bezocht: